tirsdag den 18. oktober 2016

Akrylmaleri på drivtømmer

Et sted ovre i det Jyske sidder der en kvinde som endnu engang har fået sin vilje:) Selv om jeg ikke kender hende tænker jeg at hun er ret ihærdig når der er noget hun gerne vil have, så efter en længere sms korrespondance er de to drivtømmer malerier nu på vej til hende:O)

Jeg laver jo ikke ting på bestilling:) men jeg laver selvfølgelig ting hvor jeg har lyttet til nogle eventuelle ønsker og så har jeg ellers brug for at have frie hænder:) det betyder også at man som kunde er helt frit stillet hvis resultatet ikke lige er som man havde tænkt. Det må vist siges at være et godt udgangspunkt for en eventuel handel :O)






Det hele startede med et ret stort stykke drivtømmer som blev delt i tre.




Nu har jeg så den største af dem tilbage og vi må se hvad den skal bruges til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar