tirsdag den 4. oktober 2016

Naturens materiale som lærred.

I denne tid har jeg gang i lidt forskellige eksperimenter med at bruge naturens materialer som underlag, dels fordi det er ret sjovt at se hvad det fører til og dels fordi jeg har en ihærdig kunde:) som er ret optaget af at få et unikt "maleri" til sin væg.
Som jeg så ofte har gjort opmærksom på så laver jeg ikke bestillings arbejder, jeg arbejder bedst når jeg har min fulde frihed til at gøre det der falder mig ind :O) Men jeg synes selvfølgelig at det er spændende at høre hvad en eventuel køber kunne forestille sig at have hængende eller stående og så kan vi altid se om det jeg ender op med passer til forestillingerne :O)
En af de gode eksempler på et bestillingsarbejde hvor jeg havde frie hænder er Elvis stolen som var en super sjov opgave.



Det gamle drivtømmer her har jeg haft liggende i mange år, nu er det delt i tre stykker og inden længe skal jeg igang med farver og pensel.



Jeg har også lige taget hul på et stykke skiffer, ved endnu ikke hvor det ender men det kan måske blive ret sjovt :O)

Rigtig god dag til alle i dag hvor de lover sol over danmark :O)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar