onsdag den 16. november 2016

Advent Gran Mos og snart december:)

For en gang skyld er jeg i lidt god tid. Jeg plyndrede lige den bløde ene i haven og købte et stort bundt Nobelis gran. Et havebord blev slæbt ind i gangen så jeg kunne binde uden at få kolde fingre og uden at kaffen blev kold:)



 Det blev til to store adventskranse som nu er klar til at blive pyntet og komme ind når det bliver første søndag i advent :)


Jeg har også arbejdet lidt med den Jyske mos som blev samlet sidst turen gik til Jylland. Her er den bundet om en halmkrans og pyntet med lav grene fra havens træer og lidt små fyrgrene, denne her skal stå udenfor ved vores hoveddør og jeg er lige på udkig efter hyacinter som også skal være med, men mere om det senere.
Rigtig god dag:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar