torsdag den 19. januar 2017

Kreativitet, livsglæde og pensionistalderen

I går var en af de dage hvor jeg fik afsluttet en masse ting men også en dag hvor jeg fik sat gang i nye projekter:o)
Jeg er så taknemmelig for at jeg er nået en alder "pensionistalderen" hvor jeg kan stå op om morgenen og gå ud på mit værksted og lave lige hvad jeg har lyst til, og som det kan ses på billederne så har jeg lyst til rigtig mange forskellige ting:)

Jeg afprøver forskellige måder at få nyt liv i mange af de gamle krukker som ellers ryger i storskrald.

Jeg eksperimenterer med decoupage til gamle stole.



Jeg klipper i gamle olie malerier.




Jeg eksperimenterer med små støbninger i beton

Jeg forsøger at friske lidt op på de gamle hæklede og afblegede udendørs hænge krukker med stoffarve. 

Jeg grunder stole og skamler så de er klar til håndmaling eller decoupage.



Jeg leger med den fantastiske lille maskine og har lige købt en æske tilbehør så nu kan der slibes og poleres grene igen.


Og indimellem og når der lige skal et hvil og et overblik til så kan jeg nyde kaffen i en solstråle, "pensionisttilværelsen" er slet ikke så ringe endda:O)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar