mandag den 30. januar 2017

Små Beton hylder i støbeform

Det ser ud til at Finn får en lille serie af forskellige beton ting klar til vores Åben hus / Forårsudstilling sidst i April :O)
Nu er der lavet form til denne lille hylde og selv om der kun kan støbes en af gangen så går det stille og rolig fremad og nogle stykker ligger allerede til tørring.
Jeg har en del kærnelæder liggende på lager og til denne her har vi brugt en der ikke er alt for kraftig.




Hylderne er endnu ikke helt gennemhærdede men når de er klar skal de have en gang voks eller noget primer. 


Uha jeg elsker at være i denne her skaber proces og samtidig få brugt noget af alt det materiale jeg har samlet sammen igennem de sidste år.
I weekenden har symaskinen været i centrum og der er blevet ryddet godt ud i noget af alt mit møbelstof og i alt det pudefyld der nærmest var ved at overtage mit syrum :O)
Håber på lidt klart vejr så der kan tages billeder i dag.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar