lørdag den 29. juli 2017

Hænge potte skjuler

Jeg fandt lige denne fine potteplante i "Den lille vejbod" hos min datter på Amager i går og jeg blev så inspireret af alle hendes skønne planter der efterhånden hænger alle steder i deres hjem (og hun har rigtig mange fine små planter i "Den lille vejbod" allesammen til en flad 10èr :O) og boden hænger i indkørslen på Kongelundsvej 90 B hvis nogen skulle føle sig fristet.


I dag gik jeg så i gemmerne for at se om jeg ikke havde et eller andet gammelt krukkeværk der kunne bruges som hænge potte skjuler.
Den grønne her har Finn lavet i en formningstime i skolen for over 50 år siden så den forsøgte vi lige først med:) Et bor, en boremaskine og så lidt vand og så var det klaret:O)



Nu hænger den på mit badeværelse og er så fin. Der blev også lige boret huller i en anden hjemmegjort keramik skål, så nu er jeg godt på vej til at være med på trendèn med planter der hænger allevegne:o) så må vi se om jeg får dem vandet, men hyggeligt ser det ud og dejligt med lidt nyt liv i huset nu hvor ferien er slut og hverdagen banker på.


1 kommentar:

  1. Hej.

    Er det bare et helt almindeligt bor, man skal bruge for at bore huller i urtepotten? De er blevet super fine dine krukker :-)

    Med venlig hilsen

    Susan

    SvarSlet